Klart språk
Offentlige organ har nå fått en lovfestet plikt til å bruke klart og korrekt språk som er tilpasset målgruppa.
Plikten til å bruke klart språk gjelder både statsorgan, fylkeskommunale organ og kommunale organ. Plikten gjelder publikumsrettet informasjon og informasjon til enkeltpersoner. «Informasjon» omfatter både tekster, bildeoppsett, multimedia, illustrasjoner, digitale tjenester og selvbetjeningsløsninger.
§ 9 Klart språk
Offentlege organ skal kommunisere på eit språk som er klart, korrekt og tilpassa målgruppa.
Arbeid med klart språk i offentleg sektor
Arbeid med klart språk i offentleg sektor har lenge vore politisk prioritert. I dag er det allmenn semje om at klart språk er ein føresetnad for god kommunikasjon og gode tenester.
Undersøkingar viser at mange har vanskar med å forstå skriftleg informasjon frå det offentlege. Sjølv om det blir gjort mykje godt språkarbeid i offentleg sektor, er uklart språk og uryddig struktur stadig eit problem i mange tekstar.